Incidenskezelés
Incidensvizsgálat és -szimuláció
Cégünk átfogó incidensvizsgálat és -szimuláció szolgáltatásokat nyújt, melyek célja, hogy ügyfeleink felkészüljenek a legkomolyabb kibertámadások kezelésére, illetve hatékonyan és gyorsan reagáljanak éles incidensek esetén. Szolgáltatásaink közé tartozik a ransomware támadás szimulációja, amely során valósághű forgatókönyveken keresztül teszteljük, hogy a szervezet rendszerei és munkatársai mennyire képesek reagálni egy ilyen jellegű támadásra. A ransomware szimulációk során kiemelten figyeljük az adatmentési gyakorlatokat, a támadás felderítésének idejét, valamint a helyreállítási folyamatok hatékonyságát, hogy minden esetben a lehető leggyorsabban visszaállítható legyen a normál működés.
Incidenskezelési szimulációk
Az incidenskezelési szimulációk lehetővé teszik, hogy az IT-csapatok és a vezetőség gyakorolhassák a megfelelő válaszlépéseket egy kibertámadás esetén. Ezek a szimulációk segítenek feltárni a reakcióidő hiányosságait, a kommunikációs csatornák gyengeségeit és az incidens kezeléséhez szükséges lépéseket, beleértve a különféle technikai és jogi intézkedéseket. Amennyiben éles incidens történik, cégünk azonnali helyszíni vizsgálatot biztosít, amely magában foglalja a támadás forrásának feltárását, a támadási vektorok elemzését és az incidens mélységi vizsgálatát, hogy gyorsan visszaállítsuk a biztonságot és minimalizáljuk az adatvesztést.
Azonnali reagálás
Kiemelt szolgáltatásunk az azonnali, akár extrém körülmények között történő reagálás is, amely igényelhet helikopteres vagy privát jet segítségével történő helyszínre érkezést, hogy a lehető leggyorsabban megkezdjük a vizsgálatot és helyreállítást. Az éles incidensvizsgálatok során átfogó jelentést készítünk az eseményekről, javaslatot teszünk a jövőbeli hasonló támadások megelőzésére, és biztosítjuk, hogy az incidenskezelési folyamatok hatékonyak és gyorsak legyenek. Célunk, hogy minden ügyfél a legmagasabb szintű védelmet élvezze, és képes legyen azonnal cselekedni, amikor egy kibertámadás bekövetkezik.